SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

17 June 2010

Saya Puasa

Saya adalah PUASA HARI INI.
Saya masih berfikir nak makan apa. Ada cadangan??
Menu kesukaan saya pastinya indah ada sotong tepung, kailan ikan masin, daging merah, ayam padprik, Telur bungkus.
Aiyoo. Banyaknya pilihan.Apa yang nak dipilih ni.
.
.
.
Dapat panggilan dari Tok.Malam ni ada kenduri pulut durian.
Adakah tok tahu saya dan bonda memang asyik nak makan pulut durian sejak kebelakangan ini.

2 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

aween, hihi sama je kegemaran..

eh pasal deco tu kan, aween beli brg and dapatkan someone yang boleh bagi 100% untuk deco tu..

hudi aritu rina beli brg n hudy buatkan, tu pun bantai2 je since mmg tak sempat dah, insya Allah kalau ada org yang boleh sama2 tolong buat mesti aween boleh deco sendiri.. :)

Darling Aween said...

biasala kita.finally still ns putih daging merah juga.menu sama mcm sahur =)

hudy...deco tu plan nak wat meja perantin je..tp msih FK2 sbb mak mcm tak support. haha. dia takut tak menjadi.huh sedey