SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

20 May 2010

LUAHAN untuk PERKESO

Sebelum saya berbicara lebih lanjut, saya ingin memohon maaf kepada pihak PERKESO jika teguran saya nanti membuatkan pihak anda berasa marah. Tapi saya jujur ingin membetulkan keadaan agar pihak PERKESO lebih bersistematik.

Alkisahnya, saya ada buat bayaran to all my staff every month like usual..Suddenly, they call me and told, they receive my payment but didn't receive the form (detail of my payment, to whom i paid). I'm very shock!!.

Takkan la saya ni mereng setiap bulan pegi bayar tanpa hulur borang 8A tu. Maksud saya, kepada petugas di kaunter ...tak simpan ke sume borang yang saya submit bersama payment?? atau takde ke sistem komputer yang terus key in data time buat bayaran tu??.

Saya terpaksa buat kerja banyak benda. First thing, saya terpaksa pergi Perkeso sebab nak find out, kenapa minta lagi? dan perlu balik semula ke ofis dan cari record lama. Saya masih Okey sebab saya memang simpan sume record.

Cuma, Perkeso mungkin banyak duit sebab buat banyak bangunan baru serentak di KL, Kedah dan mungkin negeri lain, tapi cuba upgrade sistem yang ada untuk KEBAIKKAN PERKESO sendiri. Sekian

0 comments: