SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

28 April 2010

Masalah pengantin dari utara

Saya ada terjumpa beberapa kali blog other bloggers pasal masalah mendapatkan vendor di sebelah utara. Itu saya akui kerana saya pun menetap d sini. Apa yang saya tahu dari kawan-kawan di KL dan hasil siasatan saya, di sana banyak benda di sana JAUH LEBIH MURAH sebabnya terlalu banyak persaingan yang sama kualiti. Tetapi di bahagian utara, pilihan yang berkualiti tidak banyak sebab itu jadi mahal.

Gulati's Euromoda ada di Star Parade Alor Star, kedai d situ bagi saya ada yang mahal dan ada yang ok, banyak pilihan. Di Jakel Sg.Petani saya tidak berkesempatan pergi lagi. Pada pendapat saya, kalo ada masa, turun la ke KL. Lebih banyak pilihan untuk membandingkan harga. Pilhan kain pun sememangnya okey.


Susah juga la kami di Bahagian utara nak cari apa yang puas hati di utara ini. Apa-pun kena sediakan 'ongkos' yang lebih, baru memuaskan hati.

Khemah dan catering untuk sesiapa di bahagian utara boleh email saya. Saya boleh bagi contact number untuk vendor-vendor terpilih samada yang selalu terlibat dengan vvip, kerabat, majlis negeri dan hasilnya amat memuaskan hati semua yang pernah mengambil khidmat mereka atau ada lagi vendor yang lain saya sedia membantu.

Untuk pengantin bahagian utara boleh email saya untuk mendapatkan beberapa contact vendor samada untuk baju hingga makanan kenduri. Insyaallah saya akan membantu

3 comments:

Anonymous said...

salam..saya suka baca your blog sebba saya pun insyaallah akan berkahwin next yr and i'm from alor setar..if possible boleh bg contact numb from vendor2 di utara..thanks a zillion.. :)
nurhartini@yahoo.com

Darling Aween said...

tq so muchh.suree...i will email u dear.

iyfah said...

salam..saya pun nk juga contact vendor utara!thanks

iyfah7s@yahoo.com