SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

05 February 2010

USHA-USHA HANTARAN

malam ni saya menggila fikir-fikir dan usha-usa secara fokus dan teliti tentang hantaran. Ntah, tetiba. Ni semua sebab saya tetiba berubah hati untuk jumlah hantaran nanti. Rasa nak jumlah lebih dari yang dirancang dan disepakat antara saya dan MR.DIa. hehe.

Tetiba saya terfikir, saya suka sangat kasut. Tapi kenapa bonda saya bersungguh-sungguh tidak benarkan saya letak kasut samada untuk dia atau kasut dari dia untuk saya. Betul-betul tidak dibenarkan. Feninnnnn

Kan best kalo sume bekas hantaran tu hanya ada kasut..yayayaya....Tak payah susah payah fikir benda lain.

Apa pun saya dan EN.dia dah ada listing pun. Cuma menggelabah dan menggelupur lebey.
Adois..


SAKIT KAPALA

0 comments: