SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

16 February 2010

JALANSS


maaf ye sesapa yang ada dlm gmbr ni.tidak berkenaan dengan saya:)


saya ke penang sebab taktau nak ke mana lagi dengan MR.tunang. tetiba dia teringat anak angkat kami (gmbr di atas dengan ibu betol dia). Kami ke sana semata-mata nak makan. ngee.apa pun saya nak promote kedai makan IKan BAKAR NURUL. Dah dua kali pegi makan sedap woo.. Bos dia pun messraa. Ikan Bakar sambal basah dia. Pehh.! tomyam pun layannn

4 comments:

NoRr said...

aween! ni nurul ikan bakaq tepu laut tu ka?? mmg syok! my fav place jugak kalu kuar dgn my tunang..malam mst singgah!

A W E E N N Y E said...

mmm, awn x la nampak laut tp turun dari jambatan tu belok kiri b4 queensbay..
pehh.sate dia kalah sate haji sahmuri..tp kuah haji sahmuri kajang tetap menang.ngeee

NoRr said...

haaa betoi la tu...after jambatan! before queensbay tu kan...ehehe..tmpt tu mmg femes..samapi masuk TV..sate dia mmg yummy! dah try jugak

A W E E N N Y E said...

hehe.nanti adiah satey tu utk awn =P
x malu minta hadiah.pstttt