SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

04 January 2010

APw 2010










dear..

1/1/2010...wah date chantek ni, saya pergi menghadiri team building untuk our agency..nak tentukan sale yang perlu di lakukan pada 2010 dan untuk charge semangat la kepada sesiapa yang banyak lelap tak buat sale..mcm saya. sebenarnya saya join dengan prudential bln 10/2008...memang sepenuh masa. dalam hangat membuat sale yang tak berapa hangat tu, saya perlu mentadbr bisness famili yang diamanahkan kepada saya. dengan berat hati saya telah memperlahankan sale saya dengan prudential.tetapi saya masih ada masa untuk mengurskan claim, dan kemasukan client ke hospital. benda ni penting. sebagai agent insuran saya perlu mengekal servis yang berterusan kepada pelanggan agar mereka dapat perkhidmatan yang bagus dan membuat payment yang baik :)..

janji saya pada diri sendiri, saya perlu menolong orang lain yang kurang arif tentang apa erti dan kepentingan insuran pada kita.sama ada ketika kita sakit, sihat, sudah meninggal dan selagi hayat kita ada. Jika kita menginggal terlalu banyak faedah kepada waris kita. Saya perlu memberitahu kepada orang lain agar mereka juga menikmati apa yang saya dan keluarga nikmati faedahnya setelah lama keluarga saya menjadi PEMILIK POLISI PRUDENTIAL.

apa pun kenangan di timah tasoh lake resort amat best.

first day,
ice breaking
back to back- best gila.
tetapkan planning
dan mcm-macam lagi

malam, bbq, karaok.
-saya yang memulakan sesi karaok dan saya juga yang bersemangat mengipas utk bbq.have fun.menari tepi tasek tu.

second day,
aerobic, kayak, water confident, and sume benda yang panjat-panjat tu..secara ringkasnya

balik je, ramai-ramai "pekena" laksa Kuala perlis d Nelayan, Cucur ketam, cucur udang dan sotong tepung.

ENJOY THIS MOMENT

0 comments: