SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

03 December 2009

KEMBALI KE SANA

AL-fatihah kepada Cakwa...
pemergiaanmu akan dikenang...

Tribute utk Cakwa..............DUlu masa kecik2 slalu main masak-masak, kahwin2 d umah cakwa.rumah dia hanya selang 2buah umah dari umah saya...kami sume ganggu dapur dia, ikan dia, sayur dia sbb nak main masak2....Cakwa x bising dan x mengeluh..dia gembira melayan kerenah kami semasa kecil...DIa sepatutnya lebih sehat dari suaminya, Caq leh..tapi bermula dengan episod dia silap makan ubat, trus dia sakit sehingga lah hari ni dia meninggalkan kami buat selamanya...kakak sms td "aku ralat sbb tak hantar daging korban hari tu utk dia sbb dia x de d umah, ingat sempat nex yr"....hmm, nak buat mcm mn sgalanya telah ditentukan oleh-DIA....walau x selalu saya pergi umah dia tp kalo ada masa pasti saya akan pergi umah dia becerita, gosip2..iye sungguh saya ralat sbb blom sempat saya khabarkan berita gembira tentang hidup saya pada dia....sgalanya kententuan-NYA..kalo tidak pasti dia diantara org yg gembira bila dapat tahu tentang cerita saya.tapi segalanya tak sempat kerana bg saya masih terlalu awal..tetapi saya tetap terkilan..Semoga ROh Cakwa tenang d sana.Akan ku kenang sampai bila-bila.

0 comments: