SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

23 November 2009

PerSAmaan Dan MEmuaskan Hati OranG

persamaan..
saya mempunyai keinginan utk membeli kasut wana n design lain..tp hasilnya saya perlu membeli warna yg sama dengan dia.perlu ke??? saya pun layan je...but saya suka juga la...tapi after that saya membeli lagi 1 high heel utk pergi keja...balance la..memula x puas hati.hasilnya berbaloi-baloi puas hati..

Our New Shoes

Setelah seminggu anak2 buah meninggalkan saya (diorang pergi holiday), giliran saya membawa mereka berjalan2...tp saya hanya bawa salah seorang saja.kebetulan haritu dia je yg ada dengan saya.yg lagi 2 org berjalan2 bersama TOK n WAN. salah satu aktiviti menonton wayang...ntah kenapa pergi la tgk Senario, beach boy..huahua....memula ok..bila dah nak habis, saya dan encik kekasih rasa mcm nak lari keluar je...sungguh bosan.lawak ntah apa2...

P/s: jgn tergoda dengan iklan..hahaha

0 comments: