SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

26 November 2009

Pre E 2

Dear Diary,

Saya bersama ibu,EN.dia dan Ibu EN.DIa telah bersama-sama pergi membeli barang-barang utk membuat hantaran di Penang couple week yg lalu...dari side EN.dia bekasnya kami telah beli d KL dulu...now time beli dari my SIde...nak kata saya suka sangat bekas tu 100%, x la sangat.cuma my idea guna 100% tetapi x jumpa design yg 100% mcm yg saya nak..begitulah maknanya....apa pun bergantung kepada Tuan pembuat tu nanti, leh tgk mcm mn hasilnya...mesti Tuan tu pening sbb perlu buat ikut idea saya.mungkin saya akan sentiasa berada di sisi dia masa proses buat hantaran tu nnt..hehe.ye ke, tp saya harus kerjaan...Msti idea saya pun nanti akan berubah juga kan?? huahua....x sabar nak tgk mcm mn jadinya. SOb..sob..sob. Kan senang kalo sewa je sume dari kedai Tuan itu, leh jimat..tp sume ni hanya skali je sumur hidup..beli je lah sume ikut kehendak hati..nanti leh bonda guna untuk hias rumah.mesti bonda tak sabar-sabar nak guna sume tu buat perhiasan d rumah...

0 comments: