SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

18 October 2009

ENCIK KEKASIH

sape yang kenal rapat sy pasti tahu kisah cinta saya yg x menjadi..org lain pun mungkin tahu kisah-kisah saya.macam-macam dugaan yang sy kena tempuhi.pnah lepas putus dengan kekasih pertama saya berat badan turun mendadak..my- EX pn tau. :) tp itu sume kisah lalu.

skrang saya dah bertemu dengan mR.right saya..dengan rasminya saya juga sudah di lamar pada raya ke-3 yang lalu.alhamdulillah.berkat bulan syawal..sebelum itu d lamar secara gentleman oleh cik kekasih saya melalui ibu bapa saya pd bln ramadhan.

banyak sangat dugaan saya berikan kepada encik kekasih saya..saya uji sbb nak tengok dia lepas atau tidak ujian untuk menjadi teman hidup saya...dia bukan ajak couple pd kali pertama.ayat pertama " saya ingin awak jd kekasih, isteri dan kwn baik saya". memang saya agak cerewet dalam memilih teman hidup...tp bkn more to materialistik tp more about love...kasih sayang, jujur,ikhlas, bertanggungjawab, itu yg penting bagi saya. yang penting sikap saya dan bakal mak mertua seiring (suka shoppen) :)

semoga segalanya dilindungi sehingga detik disatukan ..MAY GOD BLESS. AMIN



2 comments:

smHafiz said...

Alhamdulilah.....
Mudah-mudahan ini yg tepat dalam penantian.
Semoga apa yg dirancang menjadi kenyataan.
amin.....

Darling Aween said...

tq my dear