SHOPPING SINI ..JOM

Love Journey

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

10 September 2011

Bawa mak jalan-jalan


Sudah lama tak berjalan-jalan(shopping) dengan mak. Last rasanya, time praktikal..sebab mak nak hadiah something sempena habis study.
Baru ni saja bawa mak keluar...Dinner dan bawa dia shopping sikit...Now turn saya pula yang bagi present untuk dia...Sebelum ni seperti biasa , apa je dia akan kirim pada saya saja...Saya nak kahwin, mak mertua yang saya bawa ke hulu hilir
hingga KL ke NILAI. Mak saya hanya ikut
ke butik Wedding Planner sahaja. Itupun sebab idea dia perlu diserap masuk juga ke dalam idea saya dan WP.



Sudah je shopping, kami pegi dinner. Steak kat situ wallaa~ sedap gila. At least boleh ganti la Victoria Station yang tiada di Kedah ni.huhu

Mak: Ribeye steak
Suami: Tenderloin Steak+nasi Goreng
Me: Nasi goreng je

After makan kami ke rumah Mai, saya kenal melalui blog ni la. Dia nak akad nikah keesokkannya, tapi Suami saya tido "terbungkang" kat seat belakang. Makan Banyak sangat, jadi macam tu la.

Tinggal mak dan saya je yang sembang dengan Mai.

Mai: Sory tak dapat pegi hari akad nikah. Sebab kena attend rumah sedara di Jitra. Apa-apapun tahniah dan best dapat kenal Mai =)

































0 comments: